Faktura

  1. Når kommer faktura hjem til meg?
    Fordi vi ønsker at du skal få se bildene hjemme hos deg selv, i fred og ro, sendes ikke faktura før du enten har valgt å beholde hele pakken og ikke returnert noe innen returfristen utløper. Ønsker du å sende tilbake deler eller hele pakken, må dette gjøres innen fristen for retur går ut. Informasjon om returfristen ser du på informasjonsbrevet som følger med i pakken. Når vi har mottatt pakken hos oss, sender vi ut faktura på de produktene du har valgt å beholde. Sendes ingenting tilbake, sendes faktura på alt du har mottatt.
  2. Vi har returnert bildene men fått feil faktura.
    Ta kontakt med kundeservice på 67 07 99 66.
  3. Jeg ønsker utsettelse på faktura.
    Ta kontakt med kundeservice på 67 07 99 66 så finner vi en løsning.
  4. Jeg har betalt, men har mottatt påminnelse.
    Ta kontakt med kundeservice på 67 07 99 66 så finner vi en løsning.
  5. Jeg har fått ett inkassokrav, men har betalt eller returnert.
    Ta kontakt med kundeservice på 67 07 99 66 så finner vi en løsning.